twitter
    What I think, What I do

Evlenme Teklifi

Videoyu, bir arkadaşımın "Çook romantik" yorumuyla beraber gördüm ilk olarak Facebook'da. Dünya'yı dolaşıp, kazandığı mil puanlarıyla uçuşlarının bir kısmını bedavaya getiren, gittiği yerlerde arkadaşlarına farklı sözcükler söyleterek Evlenme Teklifi eden arkadaşın evlilik teklif ettiği videoyu.




Daha Facebook'da dolaşmaya başlayalı 1 gün olmasına rağmen, "Olm öyle evlenme teklifi mi edilir", "Sen dünyayı dolaşırsan, kesin aldatmışsındır", "Böyle saçma video mu olur" yorumları dönmeye başlamış bile.

Videoyu ilk seyrettiğim anda viral koktuğunu farketttim ancak tabi tek ben değilim bu farkındalığı yaşayan. Pazarlama yada Sosyal Medya ile ilgilenen hemen herkes ufak bir araştırma sonucu yapılan videonun Türk Havayolları'nın uçuş kartı Miles&Smiles tarafından hazırlanan bir viral olduğunu kolayca farketmiştir diye tahmin ediyorum.

Ancak, daha ortaya çıktığı ilk günde bu kadar çok konuşulan, anlayanların şimdiden, henüz anlamayanların yakında çok konuşacağı Miles&Smiles benim şimdiye kadar hatırladığım, Türkiye'de en büyük etkiyi bırakmış olan viral çalışmasına imza atmış olacaklar diye tahmin ediyorum.

Aşağıda linkini yazdığım bloga bakınca uzun zamandır yapılan bir çalışmanın sonucu olduğunu görebiliyoruz videonun.


Bu arada videoyu seyreden AIESEC'li arkadaşlar benimle aynı şeyleri düşünmüşlerdir diye tahmin ediyorum. Evet, dünyanın bilmemkaç ülkesini gezmemize gerek yok evlenme teklifi ederken böylesine bir video hazırlamak için. Zaten bu ülkelerdeki arkadaşlarımızdan istediğimiz videolarla kolayca hazırlayabiliriz.

Hatta benim aklıma aşağıdaki tarz videoları da getirdi bu.



No Comments

Leave a Reply