twitter
    What I think, What I do

Beşiktaş bir futbol kulübünden çok fazlasıdır

forzabesiktas.com Beşiktaş'lı taraftarların, ÇARŞI'nın internet sitesidir (bilmeyenler için). Ben de forzabesiktas.com forumlarını sürekli takip ederim. Bugün forumda fark ettiğim 2 başlık Beşiktaş'lı olduğum için tekrardan gurur duymama sebep oldu. Beşiktaş'lılığın sadece bir futbol takımını desteklemekten çok daha fazlası olduğunu hatırlattı bana tekrar.

Aşağıya kopyaladığım mesajlardan bir tanesi forumda Beşiktaş'lı bir doktorun bireysel insiyatifi diğeri ise yine bir grup taraftarın gerçekleştirdiği bir sosyal sorumluluk projesi.

Bu mesajlar forzabesiktas.com'da alınan toplumsal insiyatiflerden sadece iki tanesi. Bunun yanında forzabesiktas'da sürekli bulunan Kan Bankası ile hem Kızılay'a kan bağışına taraftarlar motive edilirken hem de acil ihtiyacı olanlara destek olunuyor.

forzabesiktas.com'da gerçekleşen bu faaliyetler hemen hemen medyaya hiç yansımıyor, dini sömürü malzemesi yapılmıyor. Bunun sebebi de bu insiyatifleri alan, kampanyaları gerçekleştiren Beşiktaş'lıların reklam, tanıtım gibi amaçlarının olmadığı, sadece Beşiktaş ortak paydası altında birleşen Güzel İnsanlar olmasındandır.

  • Arkadaşlar, bu yazıyı yazarken çok düşündüm

    Nasıl algılanacağı ve destek konusunda tereddütlerim vardı
    Fakat sonunda yazmaya karar verdim

    Bir süredir Ağrı Devlet Hastanesinde çalışmaktayım
    Polikliniğime gelen çocuklara hangi takımı tuttuğunu sorarım hep
    Çocuk sporla ilgili ise forma hediye etmeye çalışıyorum
    Burdaki çocuklar için de verilebilecek en güzel hediyelerden biridir diye düşünüyorum

    Açıkça söylemek gerekirse kendime ait eski formaların çoğunu verdim
    Bedenleri büyük olsa da çocuklar çok seviniyor
    O şanlı formaya bakışları ve gözlerindeki ışıltıyı görmelisiniz
    Bir miktar taraftar forması da aldım ve onları da hediye ettim

    Forma konusunda yardım etmek isteyen arkadaşlar (eski-yeni) özelden mesaj atarsa sevinirim
    Çocuk yaşta başlayacak olan forma aşkının birçok şeye bedel olduğunu düşünüyorum
    Umarım gerekli destek gelir



  • Bir kez daha kazandık.
    Toplanan eşyaların bir bölümünü, sizin adınıza Van Bahçesaray Keskin İlkokulundaki çocuklarımıza ulaştırmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
    Camiamıza hayırlı olsun.
    Elimizde şu an 60 koliden fazla malzeme var. Kargo anlaşması için Cem YAKIŞKAN dostumuzla birlikta bizzat görüştük. Cevap bekliyoruz.

    İhtiyaç duyulan malzemelerin listesi.

    Bayrak, atkı, forma başta olmak üzere
    Kitap; hikaye, roman ve eğitici.
    Kırtasiye; defter, kalem, silgi vs.
    Kıyafet; her türlü.
    Okul çantası
    Ayakkabı ve çorap.

    (Büyük küçük fark etmez, hepsi değerlendirilmektedir.)




No Comments

Leave a Reply