twitter
    What I think, What I do

Iverson Beşiktaş'da ama


Önce NTVSpor ve sonrasında ESPN'de de doğrulandı Iverson'un Beşiktaş ile prensipte anlaşmaya vardığı. Hayaller gerçek oldu. Hem de sadece bir Beşiktaş'lının değil, basketbolu seven, bana yakın yaşlarda olan birçok kişinin hayalleri...

Ünlü fotoğraf sanatçısı Eren YAMAN yakalamış bu resmi =)


Yaşlı olabilir, kariyerinin son demleri olabilir ancak en az Guti'nin transferi kadar önemli bir transfer Iverson'un Beşiktaş'a gelmesi, belki daha bile önemli. Akatlar'da Iverson'lu Beşiktaş'ı seyretmek nasıl da heyecanlı geliyor kulağa. Ancak benim aklıma gelen 3 şey var. Bilmiyorum benim mi aklıma geliyor sadece bunlar?

1. Her sezon 2. yarının başında kronikleşen "Basketbol takımında ücretleri ödenmeyen yabancı oyuncular idmanlara çıkmama kararları aldı" haberlerini yine görürsek ne olacak? Burada Iverson'un taksitlerinin ödenmesinde sorun çıkacağını sanmıyorum. Tek başına idmanını yapar herhalde. Bkz: http://bit.ly/bhdd4R

2. Takımın toplam değerinin belki de yarısı kadar ücret alan yıllık Iverson'un aldığı 2M$ muhtemelen takımın diğer oyuncuları tarafından Iverson'a saygı nedeniyle sorun yaratmayacaktır diye umuyorum.

Fena gözükmüyor ama yarış kazandıracağını sanmam

3. Çok da iç açıcı olmayan, tecrübeli ama hiçbir zaman yıldız diye tabir edemeyeceğimiz Mustafa Abi'li, Bekir Yarangüme'li kadrosuyla mücadele eden takımdaki Iverson, şasesi bozuk eski bir Şahin'e takılan bir Ferrari motorunı getirdi aklıma. Belki güzel görünür ancak, yarış kazandırır mı bilmiyorum.
Acaba bu takım kadroları çok güçlü Efes Pilsen, FB Ülker, Telekom gibi takımların arasından sıyrılıp final oynayabilir mi? Yakında göreceğiz sanırım



No Comments

Leave a Reply