twitter
    What I think, What I do

Sinan Erdem Spor Salonu

Efes Pilsen bu yıl hem Euroleague hem de Türkiye Ligi'ndeki maçlarını Sinan Erdem Spor Salonu'nda oynayacak. Ben de fırsattan istifade etmek istedim.
Zaten uzun zamandır canlı olarak basketbol maçı seyredememiştim. Bir de Dünya Basketbol Şampiyonası'nda hem Top 16 hem de Çeyrek Final maçlarına gitme şansım olmasına rağmen gidememenin verdiği ızdırapla Sinan Erdem'de en azından eski günlerdeki gibi bir Efes Pilsen maçını seyretmek istedim.

Esra da geldi maçı seyretmeye. Çok merak ediyordum Sinan Erdem Spor Salonu'nu. 17 sene sürünce inşaat beklenti büyük oluyor.

Bu salon benim için olimpiyatlara aday olduğumuz bir zaman yapılmaya başlayan ancak olimpiyatların İstanbul'da düzenlenmesinin imkansız olduğu için hiçbir zaman bitmeyecek bir yapı görünümündeydi.
Ancak 2010 Basketbol Şampiyonası'nı düzenleyebilmek adına Kadir Topbaş'ın da dediği gibi 17 yıl gibi çok kısa bir sürede hizmete kazandırılmıştır.

Metrobüs Şirinevler istasyonundan inince 10 dakikalık mesafede olan 16000 kişilik bu salonun herhangi bir Efes Pilsen maçında dolduğunu hayal etmek şimdilik çok zor gibi gözüküyor. Ancak maçtaki yaklaşık 7000 kişilik seyirci topluluğu bana tatmin edici geldi.

Salon ile ilgili dikkatimi çeken bazı şeyler
  • Salon girişinde turnike sistemi ve yerleşik barkod okuma sisteminin olmaması, kontrollerin çok amatör şekilde yapılması
  • Salon büfelerinin Türkiye klasiği olarak yetersiz ve gereksiz şekilde pahalı olması (6lira ödeyerek alabileceğiniz bir soğuk sandöviç için 10 dakika güreşmek yerine evden peynir ekmek getirilebilir =))
  • Asma skorboard olmaması nedeniyle salonun karşı tarafında olan skorboardda sadece skor görülebiliyor. Herhalde çok da gerekli değildir, kimin kaç sayı attığını, kaç faulu olduğunu görmemiz.



No Comments

Leave a Reply