twitter
    What I think, What I do

Iverson ve Akatlar Arena

Beşiktaş - Galatasaray CC maçı vardı bu hafta. Bu sezon malum Iverson transferinden sonra yönetimin koyduğu yüksek fiyatlar nedeniyle (50TL'ye varan fiyatlar görülmüştür) Akatlar Arena'ya yolum düşmemişti. Ancak bunda İstanbul'da olduğum zamanlar Efesliler grubuyla beraber Efes Pilsen maçlarının tümünü Sinan Erdem'de seyrediyor olmamın da etkisi vardı.

Allen Iverson Beşiktaş'ta oynuyor. Türkiye'ye Fenerbahçe'nin ilk olarak Ortega'yı aldığı günden beri yüksek maliyetlerle çok önemli yıldızlar geldi ancak hiç biri dünya basınında onun kadar yer almadı. Ben sanmıyorum ki tarihte o kadar da önemli bir transfer yapılabilsin herhangi bir Türk takımına, herhangi bir spor dalında.

Hal böyle olunca Iverson'u Akatlar'da izlememek çok mantıklı bir hareket olmazdı. Hem de maç Galatasaray CC ile olunca bu sezon ilk kez gittim Akatlar'a.

Cola Turka Arena demeye gerçekten gönlüm razı olmuyor Akatlar Arena'ya, demiyorum da zaten =) Birçok kişinin yolundan vs. şikayet ettiği Akatlar'ı çok seviyorum ben. Çok da zor gelmiyor gitmesi. Belki de orada seyrettiğim ilk maçın 2007'de Fenerbahçe'yi ezerek yendiğimiz maç olduğundan da olabilir. Bana İnönü'den daha farklı bir tat veren, ufak bir butik spor salonu Akatlar benim için. Maçın başlamasına 1 saatten az kaldığı için Beşiktaş iskelesinden taksiyle 10TL’ye anlaşıp gittik salona. Yolundan şikayet edenler 3 kişi birleşip böyle bir şey yaparlarsa çok rahat bir şekilde ulaşırlar salona.
Resim photoshop gibi olmuş ama o kadar yeteneğim olsa şu katil suratıma bir gülümseme koyardım.
Valla billa salondaydım. Hatta beni resimde güldürebilecek olan var mıdır?

Maçın başlamasına yarım saat kala salonun önündeydik. Otoparkta hala marşlar söylenip, demleniliyordu. Yarım saat kala salona girdiğimizde yeterince erken olmadığının farkına vardık. Biraz geç kaldığımız için ancak portatif tribünün yan tarafında yer bulabildik. Ayakta duracak dahi yer yoktu başka bi yerde, kaynayamadım. Herkes biletlerinde üzerinde numara olan yerlere otursa daha güzel olmaz mı acaba? Yoksa ben yanlış bir şey mi istiyorum?

Bulunduğum bölümde genelde Beşiktaş’lı olmayan, olsa da niye bağırayım ki diyen kişiler çoğunluktaydı. Sonradan değiştirmek zorunda kaldığımız yerimizden hiç ses çıkmıyordu. Deli gibi hissettim bir ara kendimi.Hatta yanımda Beşiktaş'a dair herhangi bir şey giymeyen bir çocuk vardı. Bariz başka takım taraftarı ve Iverson'u seyretmeye gelmiş. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.

Bir enteresan anektod da bizim bulunduğumuz bölümdeki yabancıların çokluğuydu. Tribünün o bölümünün resmi dili İngilizceydi. Allen Iverson'u seyretmek için Avrupa'dan gelenlerlerle beraber Türkiye'de yaşayan Amerika'lılar kaçırmıyorlarmış Beşiktaş basketbol maçlarını konuştuğumuza göre.

Bence her Türk basketbolseverin bu sezon Iverson'u seyretmesi gerekiyor. Bizlere normal gelmeye başladı Iverson'un Türkiye'de oynaması ancak böylesine bir yıldızın bir daha gelebileceği ihtimali çok düşük gözüküyor. Hem Beşiktaş yönetiminin amatörlükleri sonucu sezon sonrası adam çekip gitse hiç şaşırmam.

Bu arada maçla ilgili yazıysa Efesliler grubunda tanıştığım arkadaşım Serhat'ın blogunda mevcut.Tıkla

Not: Resimler annemin 8.1 Mpx kamerasıyla çekildiği için o denli yüksek kalitelidir.



No Comments

Leave a Reply