twitter
    What I think, What I do

Guler Legacy

Burnovic ile uzun zamandır konuştuğumuz, tanıtımlarına gerek Abdi İpekçi önünde broşür dağıtarak gerek Facebook, Twitter üzerinden elimizden geldiğince destek verdiğimiz bir basketbol kampı vardı Güler Legacy adında.


Guler soyadı basketbolla biraz ilgilenmiş olan herkesin kulağına çalınmıştır bir şekilde. Muratcan Güler ve Sinan Güler bizim neslin, baba Necati Güler ismiyse anne, babalarımızın basketbolun Lütfi Kırdar Spor Sergi Sarayı adıyla telaffuz ettiği senelerde duyulmuştur.


Ailece basketbola gönül vermiş bir aile olunca bu bilgi birikimini yeni kuşaklara aktarmak istemiş bu aile ve bir basketbol kampı organizasyonuna başlamışlar. Adına da İngilizce miras anlamında kullanılan Güler Legacy demişler. Ben de hazır işten istifamdan sonra gelen zamanı değerlendirmek için gönüllü olarak katılmak istedim bu kampa. Sinan Güler ve Necati Güler 'le tanışma, kamp sırasında onlara yardımcı olma şansı buldum.

Işık Üniversitesi kampüsünde gerçekleştirildi bu seneki Guard Kampı ve Basketbol Kampı. Aslında bir de Baba-Oğul Kampı ve Kız Kampı da vardı planda ancak bu sene için iptal edilmek durumunda kaldı.

Tanıtımın kısa bir zaman içerisinde yapılma zorunluluğu, basketbol kamplarına alışık olmayan bizler için fiyatların yüksek gibi görünmesi gibi etkenlerden dolayı katılım beklenenin altında gerçekleşti ancak önümüzdeki yıllar için güzel bir miras olmuştur diye umuyorum.

Ben de kendi adıma uzuuun bir zaman sonra basketbol sahasına izlemek eylemi dışında girerek, üzerinde bilmem kaç tane noktacık bulunan topu çemberden geçirmeye çalıştım. Basketbolcu olmayı hayal ettiğim yaşlardaki arkadaşlara yardımcı olmaya çalıştık. Eski günleri hatırlamamı sağlayan bu aktivite gerçekten benim için olumlu geçti. Hakemliği denemek zorunda kaldığımız anların dışında. Artık hakemlerin ne kadar zor olduğunu bildiğimiz gibi Necati Güler'den aldığımız belli derslerle hakemler üzerinde Sinan Erdem'deki Efes PİLSEN maçlarında daha fazla etki kuracağız Burnovic, Emre ve Uğur'la.

Guler Legacy Basketbol Kampı 5. Gün / Guler Legacy Basketball Camp Day 5 from Sinan Guler on Vimeo.





















No Comments

Leave a Reply