twitter
    What I think, What I do

Seçim 2011 Kaybedeni

Seçimler geldi geçti. Bel altı politikalar, terbiye sınırlarını aşan politikacılar, şehrin her tarafını kaplayan posterlerle liderler evimizin bireyi gibi olmuşlardı.


Recep Tayyip Erdoğan bir seçimi daha kazandı. Bireysel olarak korkularım çok ama halkın yarısının verdiği kararı aptallık olarak nitelendirmek aptallık olacaktır. 4 sene daha halk verdiği kararın vebalini sırtlanacak, hala mutluysa bir sonraki seçimde belki 2/3 oranında oy verecekler yada fazla güçlenen bu lidere dur diyecek siyaset sahnesinin dışına alacaktır. Tabi ki devletin kurumları izin verirse...

Neyse zaten konu ile ilgili fikirlerim bol, ben bile bazen içinde kayboluyorum, neyin doğru neyin yanlış olduğuna karar veremiyorum.

Bu seçimlerde benim için en büyük ayıp ve kayıp Kılıçdaroğlu ve CHP Merkez Yürütme Kurulu tarafından yapılmıştır. Aynı suçtan yargılanan, siyasi bir davanın kurbanı 2 arkadaşı birbirinden ayırmışlardır.

Mustafa Balbay Silivri'deki hücresinden çıkarken CHP'den aday gösterilmeyen Tuncay Özkan bağımsız aday olarak seçimlerde yerini almış, birçok kişinin oy vermeyi istemesine rağmen CHP oylarını bölmek istememeleri nedeniyle belki de aylarca daha bir hücrede tutuklu olarak yargılanmaya devam edecektir.

Kılıçdaroğlu ve CHP verdikleri karar neticesinde oluşan tabloda umarım vicdanları rahat uyuyabilirler.

Bana göre bu tablo kaybedenin CHP olduğu bir tablodur...



No Comments

Leave a Reply